Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 12:27 - Среща. Делнична поема.
Автор: mikela Категория: Тя и той   
Прочетен: 1146 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 06.07.2012 13:00


 Беше толкова просто. И това просто криеше в себе си толкова много романтика. Просто и естествено. Като  всички ежедневни неща. Жизненo-насищащи- нещата, които правят живота красив и очарователен:птичка, ароматът на въздуха след дъжд, залисано в играта дете, и мълчанието в което душите ни продължават да общуват, разговарят, когато усещаш нишки на енергия между вас, когато мълчанието  са думите на душата.  Палитра от усещания само за една секунда.
Това е животът. 
Усетих нежност, „припомняне”, боязън от самото усещане, прегръдка, привличане и отхвърляне на идеята, желание и неловкост. Мигове, в които общуваш наистина.  Мигове, които правят другия специален и свиден. Мигове, когато пред всяка дума можеш да добавиш „наистина”.

Това беше „ ти”. И това е поема за теб.  Това е поема от мен. Това е поема за мен.

Толкова си невинно-очарователно- непохватен в някои моменти. Ти не искаш да те виждам в такива моменти, но аз ги виждам.  Аз ги виждам и не се страхувам от тях, не ги критикувам. Напротив аз ги прегръщам.  Защото ги виждам и в себе си. Защото виждам под тях.

Дори и само в един ден от живота , да бях направила друг избор- нямаше да бъдеш ти „ти”, а някой друг. Но аз не мисля за другите възможности, защото се радвам, че си точно „ТИ”.   Не бих те разменила, за да променя някой избор в живота си. Защото в теб виждам и болката, и наслаждението, което ми даде живота.  В тебе виждам живота.  

Не си сам. Можеш да бъдеш поне  разбран. Защото всъщност си сам. 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 336148
Постинги: 164
Коментари: 886
Гласове: 3095
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930