Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2006 09:38 - За не-Коледното настроение...или как се случва то в магазините
Автор: mikela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1155 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.12.2006 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Идва Коледа и Коледното настроение…Но аз ще пиша  за не- Коледното настроение и отношение…То този проблем не е само по Коледа, за съжаление.. Става въпрос за продавачките в  магазините…Ох, понякога си се чудя, защо толкова се влияя от тях…Все пак са само едни продавачки…и нищо повече (не ми е целта да ги обиждам и аз съм работила, като обслужващ персонал, но винаги съм се старала да се отнасям към клиентите подобаващо независимо от настроението си, защото знам какво е..) Така де, защо си го изкарват на мен…Защо гледат с такъв поглед все едно съм виновна за нещо пред тях…дори и да реша нещо да си купя, да пробвам, или да разгледам…В крайна сметка това им е работата…Аз не съм виновна…Спомням си като бях дете, по времето на комунизма- едни засмени продавачки-лелички-, които така искрено и засмяно ми казваха „Честито, да го носиш със здраве”- че направо тогава преливах от щастие…А после нямяло търговски подход в онези времена…Е, сигурно, са го казвали, защото съм била детенце и са ми са радвали…но няма значение- спомените са си спомени…

А, сега, понякога със страх влизам в магазина- не зная какво отношение да очаквам…Слава богу, вече има много  мили и внимателни продавачки, но има все още и от онези другите…Трябва наистина да съм в много добро настроение и с огромно желание за пазаруване, за да не се влияя от тях…Защото понякога само те ми липсват – да се чувствам все едно извършвам престъпление в магазина…То погледи, то физиономии, то отношение…Като че ли- те никога не са от другата страната- като клиенти- и не знаят, колко е неприятно да те посрещнат така, там където искаш да си изхарчиш парите…




Гласувай:
0



1. radalia - Просто...
14.12.2006 09:59
... спирам да влизам в съответния магазин :)
цитирай
2. mikela - Без да искам си изтрих коментара...горе- долу-такъв беше ...
15.12.2006 15:25
Да, но в такива ситуации си мисля "Заради нея аз ще се прецакам ". Само съм си обещала да не влизам в един магазин за козметика, понеже мога да я намеря същата в друг магазин,,,
цитирай
3. анонимен - Не мога да ги понасям!!!
16.12.2006 20:32
Не мога да ги дишам тия тъпи 20-30 годишни гледащи недоебано и пушещи нервно обикновено провинциални пуйки по софийските магазини!!!Веднага като видя поредната "интелигенто държаща се" продавачка си илзизам от магазина и забравям за това, което съм си харесала. Ей тая седмица неси взех едни дънки...
цитирай
4. mikela - Много точно определение "...
16.12.2006 20:35
Много точно определение "интелигенто държаща се"продавачка :))) Да не ти пука, недей се прецаква заради тях...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 335629
Постинги: 164
Коментари: 886
Гласове: 3095
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031