Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2007 12:06 - Диагноза „Прекалено влюбена"
Автор: mikela Категория: Тя и той   
Прочетен: 4321 Коментари: 36 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2007 12:12


                         

В един преден постинг споделих, че изглеждам адски влюбена и това ме притеснява…

Притесняваме, не че ми пука, че се разкривам, че другият човек може да не ми отвърне или някаква друга причина….т.н. Притесняваме, че другия човек тълкува неправилно или погрешно моето поведение… По принцип на моменти съм много емоционална и изпадам в едно еуфорично състояние дори без причина, когато забравям околния свят и се радвам много на всичко около мен. А, да не ви описвам какво е, ако има някой човек, към когото изпитвам някакви емоции… Просто адски много му се радвам, не ме е срам да казвам колко яко се чувствам, да му правя комплименти и т.н. и въобще не очаквам да ми се връщат думите в такава степен, защото аз го правя най- искрено, неусетно и ми идва отвътре…Просто така изразявам емоциите си и споделям това, което чувствам, а май не мога, а и не искам да се спра…защото тогава се чувствам наистина щастлива…Търся романтика абсолютно навсякъде…отвътре ми идва да подсилвам момента, да се вживявам и така още повече да си усилвам положителните емоции… Обаче, наистина май е време  да престана, а не зная как и не зная каква ще бъда тогава…Но ми омръзна човекът до мен да ме възприема като супер влюбена или направо онемяла от любов и че съм някаква глупачка, с която могат да правят всичко и аз че ще си продължавам да бъда такава…защото не е така…Въпреки това ми състояние, аз всичко виждам в поведението на другия…

На бившия ми приятел бях му казала няколко пъти, че изглеждам супер наивна, но само така изглеждам…Дадох му няколко примера как се опитва да ме манипулира, което много го изненада... Въпреки това може би не е разбрал какво имам предвид…Когато реших да се разделя с него- аз усещах, че на него въобще няма да му пука…А всъщност беше много изненадан, което изненада и мен… Не можеше да проумее защо..А аз нищо не съм крила от него- аз съм му казвала, че дадено нещо и отношение  не мога да приема…вярно, казвала съм го спокойно, но съм го казвала…Това, че не ме е взел насериозно, понеже си е мислил че съм адски влюбена, не го оправдава…Аз съм много търпелива, но като търпението вземе да ми се изчерпва и виждам, че другият не полага никакви усилия, съвсем естество чувствата и емоциите ми се изхабяват и казвам сбогом… И бившият ми вика „ Аз си мислех, че даже ти искаш да ми кажеш, че ме обичаш, но те е страх”….Какво????? През повечето време бях нещастна, ти нищо не направи за мен, не взе сериозно това, което ти казвах, даже няколко пъти съм плакала пред теб…а ти си виждал само влюбеното ми настроение и отношение…. Даже ми каза, че си мислил, че му правя тестове, понеже съм искала да се омъжа за него?!!!!!!!! Толкова ли влюбена изглеждам…Някои хора знам, че имат проблем с изразяването на чувствата, макар и много да обичат, а аз изглежда обратното – прекалено изразявам чувства…

И вече съвсем се разтревожих за себе си, когато Новият почна един разговор за това кога казва „Обичам те”…Аз се озадачих, този защо ми говори такива неща…После го попитах и той ми каза, че си мисли, че очаквам да чуя това от него!!!!!!!!!!!!!! О, боже, не………Нищо не очаквам…Защо така се получава…Това въобще не е вярно…аз самата не знам дали някога наистина ще кажа и почувствам тези думи ..А преди това бях му вметнала, че само  изглеждам толкова влюбена и наивна…Изглежда не е разбрал какво му казвам:) А аз даже не знам колко съм влюбена в него, харесвам го, но е минало толкова малко време, макар всичко да е било ок…Само знам, че наистина искам да го опозная....Ето, това ме притеснява, че другият си мисли, че вече съм готова и че не е нужни да полага никакви усилия за мен….

Притесняваме, че именно поради това ми държание, мога да го изгубя…щом ме мисли за някаква психопатка, която очаква да чуе „Обичам те” на втората среща…

Аз просто се радвам на мига..и не знам защо си мисля, че хората затова се събират заедно- да се радват и да се правят щастливи един друг, да се опитват да се разбират взаимно…

Другият човек, ако не предизвиква такива емоции в мен, аз си мисля, че няма да мога да остана с него…Затова малко бракът ме ужасява, няма да преживея прозата, няма да преживея безразличието към мен или моето към него… Няма да мога да преживея сцената, която Фредерик Бегбеде описва в "Любовта трае три години" ( единствено това съм запомнила от книгата)- как героят осъзнава, че изведнъж да държи ръката на любимата му не го радва, че вместо ръка вижда една отпусната безжизнена плът....



Тагове:   диагноза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да, ти наистина си ужасно емоцио...
02.01.2007 12:23
Да, ти наистина си ужасно емоционална! Обаче живеем в едни доста цинични и брутални времена, няма начин да не го забелязваш.
Дано да не преживееш пак някоя поредна любовна драма и голямо разочарование!
:))
цитирай
2. анонимен - И не забравяй също, че мъжете малко ...
02.01.2007 12:24
И не забравяй също, че мъжете малко ги е страх от прекалено влюбени и всеотдайни момичета!
цитирай
3. mikela - анонимен 2
02.01.2007 12:29
Знам, затова ме страх, да не свърши всичко, по моя вина- да не го уплаша нещо човека... Колкото и да съм емоционална, толкова и ясно мога да мисля и осъзнавам нещата, въпреки, че изглежда не ми личи...
цитирай
4. анонимен - Просто престани да му повтаряш н...
02.01.2007 12:31
Просто престани да му повтаряш непрекъснато колко много държиш на него.
Ти обаче така и не каза в постингите си той на Нова година колко sms-a ти изпрати!
цитирай
5. анонимен - Излиза, че в момента ти си най-силно ...
02.01.2007 12:33
Излиза, че в момента ти си най-силно влюбената блог-арка в България, продължаваш да си на първо място в Тя и Той с твой постинг...
цитирай
6. анонимен - Диагнозата точно си си я сложила, но ...
02.01.2007 12:52
Диагнозата точно си си я сложила, но оттук натам какво ще следва?
цитирай
7. mikela - Ами и аз това се чудя. . . ще се опитам ...
02.01.2007 12:58
Ами и аз това се чудя...ще се опитам да се озаптявам...ще се опитам да му обясня...ще се опитам да си казвам мислите само на ум...но, какво ще правя с погледа не знам....
цитирай
8. анонимен - Да, очите всичко казват. . . Но не му ...
02.01.2007 12:59
Да, очите всичко казват...Но не му досаждай с любовни признания, ще го наплашиш определено:))
цитирай
9. анонимен - А ти нямаш ли скоро изпити? Как ще ...
02.01.2007 13:00
А ти нямаш ли скоро изпити? Как ще учиш при това твое влюбено състояние?
цитирай
10. mikela - ще го наплашиш определено:))
02.01.2007 13:07
Ако вече не съм...
цитирай
11. mikela - любовни признания
02.01.2007 13:09
не съм правила...
цитирай
12. katt - недей :)
02.01.2007 13:32
не си подтискай чара и уникалността :)
цитирай
13. aloha - мисля си
02.01.2007 13:54
че имаш нужда от малко владеене.
смисъл,да бъдеш по-търпелива и не толкова настоятелна.трябва да има и известна доза загадъчност според мен,за да може да не си омръзнете бързо.не се разкривай на сто процента.
пак бъди себе си...но щом се опасяваш че може да ти избяга ,промени нещо в държанието си.
първо се успокой.след това си почини.помисли си трезво.и продължи нататък,с една доза владеене :)
цитирай
14. mikela - aloha:)
02.01.2007 14:09
Да, абсолютно си права...това и ще опитам...знам, че ми липсва уравновесеност или баланс в това отношение:)
цитирай
15. анонимен - Той казвал ли ти е дали те обича?
02.01.2007 17:15
Той казвал ли ти е дали те обича?
цитирай
16. aloha - можеш
03.01.2007 00:41
можеш да се справиш,защото си силна!
трябва ти само малко повече стимул,мисля че тук ще го намериш...
цитирай
17. анонимен - Днес повече ли се усмихваш?
03.01.2007 14:37
Днес повече ли се усмихваш?
цитирай
18. анонимен - Има ли хапчета, които да лекуват ...
04.01.2007 14:14
Има ли хапчета, които да лекуват момичета с твоята "диагноза"?
цитирай
19. mikela - Aз пък си мислех, че хората искат да ...
04.01.2007 17:08
Aз пък си мислех, че хората искат да се заразят....
цитирай
20. анонимен - Да, имаш право...
04.01.2007 17:36
Да, имаш право...
цитирай
21. mikela - :)
04.01.2007 17:51
:)
цитирай
22. анонимен - Има ли идеални връзки изобщо?
04.01.2007 19:07
Микел, ти как си я представяш идеалната връзка, какъв трябва да бъде перфектният ти партньор, според твоите разбирания, как той трябва да се държи ? Пробвай да направиш 1 постинг на тази тема, ще е любопитно!
:)))))
цитирай
23. mikela - Искам нормални неща и нормален ч...
04.01.2007 19:14
Искам нормални неща и нормален човек...Не повече или малко повече :))))- от това, което аз мога да му дам като отношение и поведение. За интересите му също...
Да е по-умен от мен:)), но не винаги и не във всяко отношение...
цитирай
24. анонимен - Има ли нормални днес?
04.01.2007 19:24
Не ти ли се струва, че в последно време нормалните хора май са на измиране, трудно се намира такъв, всеки е с едно или друго отклонение или страда от тежки комплекси...Никой май не е перфектен...
:))
цитирай
25. mikela - Точно така- искам нормален, а не ...
04.01.2007 20:50
Точно така- искам нормален, а не перфектен...Пледирам за себе си, че съм нормална:))))
цитирай
26. анонимен - здравей Mikela, преди малко четох ...
04.01.2007 21:19
здравей Mikela,преди малко четох един блог ,казва се Безумно влюбен,с автор Birko, та ако искаш го прочети,предполагам,че ще ти е интересно да видиш и мъжкота гледна точка,когато си влюбен,та четейки го си помислих, колко подобни са нещата между хората,като чуства,усещания и въобще всичко, та той май даже е по тежък случай,като го чета и ми се струва,че въпреки,че е мъж,яко е налапъл въдицата,така,че спокойно, май състоянието ти е заразно,което по принцип не е лошо,даже е много добре.Хайде успех в любовта.
цитирай
27. mikela - :))) "та той май даже е по тежък ...
04.01.2007 21:39
:))) "та той май даже е по тежък случай" ха-ха:))))
цитирай
28. mikela - Проверих:)))
04.01.2007 21:47
:)) Aми да, по-тежък случай е :))) Аз поне съм си с обекта на чувствата:), не че не ми се е случвало и в непознат да се влюбя, ама не ме е било толкова страх от първата крачка и съм я правила...:)
цитирай
29. анонимен - хей, не че съм мъж и го защитавам, ...
04.01.2007 22:04
хей,не че съм мъж и го защитавам,вероятно човека не е на твоята възраст и вероятно не се изразява толкова добре колкото теб (признавам си,че ми харесва как пишеш),но ако си прочела и двата постинга в блога на същият този birko,който и аз прочетох едва ли би реагирала с насмешка,предполагам,че няма да ти е приятно да ти се изсмеят на твоите чуства.От доста време те чета и смятам,че си чудесна,наистина, но ако не можеш да погледнеш и от страната на мъжете,лошо,ще продължаваш с постингите без особен успех в реалният живот.Надявам се,че няма да ми се обидиш от коментарите,направих ги за да опитам да помогна,защото ми допадаш как пишеш.Хайде със здраве
цитирай
30. анонимен - извинявай за предният постинг, ...
04.01.2007 22:08
извинявай за предният постинг,мислех,че с това ха-ха е изразена оценка ти, след като си го прочела,съжелявам много, грешката е моя : )))
цитирай
31. mikela - Няма нищо:)))) Аз поясних &qu...
05.01.2007 08:18
Няма нищо:))))
Аз поясних "ха-ха" от какво е провокирано- "та той май даже е по тежък случай"- цитат от твоя коментар:) Помислих си, то има ли по-тежък случай от моя:)))))) и заради това ми стана смешно:))))
цитирай
32. mikela - п. с Въпреки, че в случая грешката е ...
05.01.2007 08:20
п.с Въпреки, че в случая грешката е твоя:), все пак ти благодаря за загрижеността :))))))))))
цитирай
33. анонимен - радвам се, че си приела извинението ...
05.01.2007 12:38
радвам се ,че си приела извинението ми ,стана много тъпо : ),а иначе наистина ми е приятно да те чета,имаш някакъв особен стил , които много ми допада, давай все така,но и се надявам ,че мислиш някаква стратегия,(щото,като чета birko тои май ще я затрупва с рози,и ти трябва да помислиш какво можиш да направиш,е не рози,но нещо трябва да се направи,освен,ако и той не е блогър и четейки твоите постове,да му светне какъв чудесен човек си,щото той май не го осъзнава това ) относно накарването на обекта да хлътне по сериозно,защото ми се струва ,че заслужаваш много любов, и искренно ти я желая,
цитирай
34. mikela - :))) Нямам стратегия, а и не мисля, ...
05.01.2007 13:31
:))) Нямам стратегия, а и не мисля, че е редно да имам... Аз съм си аз, той си е той, а другото е животът и любовта:))) Те първа предстои да се опознаваме, а това изисква и време...Стигнала съм до извода, че не е нужно да се доказвам пред никого, особено пред мъжа до мен - това е относно оценяването...ако е способен да ме види такава, каквато съм, и е за мен- ще ме оцени, ако не е - каквото и да направя, той няма да го оцени...ще го приеме за даденост...
При бирко е друго- той търси начин как да я впечатли и предразположи и така да се запознаят и опознаят...На него те първа му предстои, надявам се, другите паранои и вълнения около любовта и опознаването:) Бих го посъветвала да вярва повече в себе си:)
Поздрави:)))
цитирай
35. анонимен - чудесно казано, надявам се да те ...
05.01.2007 14:10
чудесно казано,надявам се да те оцени, иначе ще загуби много,не ,че ако не те оцени ще разбере какво губи,но това си е за него, а относно стратегията,май не се изразих много ясно, идеяти ми по-скоро да търсиш някакъв баланс в отношенията си с него, защото когато единият дава много,а другият не,не свършват добре нещата, а съм останал с впечатлението че ти даваш много,съжелявам ако не съм бил ясен,желая ти най прекрасни мигове с този твой избранник,надявам се,че че той го заслужава.
цитирай
36. mikela - :)))))
05.01.2007 15:18
:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 336177
Постинги: 164
Коментари: 886
Гласове: 3095
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930